Informații utile

Politica de confidenţialitate

Condiții de prelucrare a datelor cu caracter personal

Aceste condiții de prelucrare a datelor cu caracter personal (denumite în continuare Condiții) descriu modul în care societatea SONAIR SRL, prelucrează datele dvs. personale în vederea furnizării serviciilor noastre care constă în vânzarea și distribuirea de suplimente nutritive, îmbrăcăminte pentru sportivi și accesorii pentru exerciții fizice prin intermediul magazinului on-line (denumite în continuare Servicii) pe site-ul www.sonum.ro (denumit în continuare Site).

 

 

CARE SUNT INFORMAȚIILE PE CARE LE COLECTĂM? ȘI ÎN CE SCOP?

Colectăm următoarele informații personale (denumite în continuare Date personale) în funcție de modul și măsura în care utilizați Site-ul nostru și/sau Serviciile noastre:

      A.  Informații necesare pentru înregistrarea pe Site și accesarea acestuia

Pentru înregistrarea pe Site-ul nostru, autentificarea ulterioară pe Site și accesarea serviciilor noastre personalizate pe Site prelucrăm următoarele date personale: (i) prenumele, (ii) numele și (iii) e-mailul dvs.

Prelucrarea acestor date este obligatorie pentru executarea contractului ale cărui părți contractuale sunteți dvs. și noi. Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor informații este articolul 6 alineatul (1) lit. (b) GDPR.

      B.  Informații necesare pentru furnizarea serviciilor

În vederea furnizării Serviciilor noastre (și anume [furnizarea bunurilor comandate de dvs. / prestarea serviciului achiziționat de dvs.]) prelucrăm următoarele date cu caracter personal: (i) prenumele, (ii) numele, (iii) adresa, (iv) e-mailul dvs. (v) numărul de telefon și (vi) informațiile privind cardul de credit (mai ales numărul cardului, data expirării și codul CVV) .

Prelucrarea acestor date este obligatorie pentru executarea contractului ale cărui părți contractuale sunteți dvs. și noi. Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor informații este articolul 6 alineatul (1) lit. (b) GDPR.

      C.  Informații colectate în scopuri de marketing

Pentru abonarea la serviciul nostru de noutăți și/sau newsletter, primirea informațiilor privind reducerile, actualizările, îmbunătățirile, ofertele și a altor materiale de marketing sub formă de e-mailuri, mesaje SMS sau colete trimise prin poștă și/sau notificări, prelucrăm următoarele date: (i) prenumele, (ii) numele, (iii) e-mailul, (iv) numărul de telefon și (v) adresa dvs.

Prelucrăm aceste date pe baza acordului dvs. expres. Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor informații este articolul 6 alineatul (1) lit. (a) GDPR.

Retragerea acordului poate avea ca rezultat faptul că nu veți primi notificările privind reducerile, actualizările, îmbunătățirile și ofertele. Nu vă puteți retrage acordul de primire a e-mailurilor ce conțin notificări privind furnizarea Serviciilor.

       D. Informații colectate la utilizarea Site-ului nostru

Pentru îmbunătățirea constantă a Serviciilor noastre, optimizarea experienței dvs. în timpul utilizării Site-ului nostru prelucrăm informațiile referitoare la: (i) computerul dvs., (ii) vizitarea sau utilizarea Site-ului nostru și/sau a Serviciilor noastre (inclusiv adresa dvs. IP, poziția geografică, tipul și versiunea browser-ului/sistemului de operare pe care îl utilizați, link-uri sursă, durata vizitării site-urilor vizualizate și mișcările pe site-urile noastre sau orice fel de informații detaliate pe care Societatea le poate obține direct sau indirect de la furnizorii terților), (iii) generate la utilizarea Site-ului nostru și/sau a Serviciilor sau care sunt generate în timpul utilizării Serviciilor noastre (inclusiv detaliile temporale, frecvența și modelul de utilizare a Site-ului).

Prelucrăm aceste date pe baza acordului dvs. expres. Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor informații este articolul 6 alineatul (1) lit. (a) GDPR.

       E. Informații obținute la introducerea unui comentariu / a unei evaluări

Pentru introducerea unei evaluări sau publicarea unui comentariu pe Site-ul nostru vom prelucra datele dvs. personale pe care le veți introduce împreună cu evaluarea/comentariul: (i) prenumele, (ii) numele, (iii) pseudonimul pe care îl veți alege pentru comentariu/evaluare și (iv) orice alte date pe care le veți specifica în evaluarea/comentariul dvs.

Prelucrăm aceste date pe baza acordului dvs. expres. Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor informații este articolul 6 alineatul (1) lit. (a) GDPR

       F. Informațiile colectate în timpul comunicării cu noi

În vederea comunicării cu noi din orice motive (de exemplu, asistență la utilizarea Site-ului/beneficierea de Servicii, reclamații, soluționarea problemelor etc.) vom prelucra următoarele date personale: (i) prenumele, (ii) numele, (iii) adresa, (iv) adresa de e-mail, (v) numărul de telefon, (vi) conținutul comunicării, (vii) metadatele aferente comunicării (viii) ) orice alte date obligatorii pe care le veți specifica în comunicare.

Prelucrarea acestor date este obligatorie pentru executarea contractului ale cărui părți contractuale sunteți dvs. și noi. Temeiul juridic pentru prelucrarea acestor informații este articolul 6 alineatul (1) lit. (b) GDPR.

          

ÎN CE ALTE CONDIȚII POT FI PRELUCRATE DATELE DVS. PERSONALE?

Cu excepția celor menționate mai sus, avem dreptul de a prelucra datele dvs. personale în vederea îndeplinirii obligațiilor noastre legale conform art. 6 alin. 1 lit. (c) GDPR sau în vederea protejării intereselor noastre legitime conform art. 6 alin. 1 lit. (f) GDPR, de exemplu, cu scopul de a preveni fraudele, de a asigura securitatea rețelelor, a informațiilor și a marketingului direct.

Vom prelucra datele dvs. personale în conformitate cu legislația în vigoare și le vom proteja împotriva abuzului și/sau a dezvăluirii neautorizate.

       

CUM PARTAJĂM DATELE DVS. PERSONALE?

În vederea accesării Site-ului nostru și/sau a Serviciilor (dacă acest fapt este necesar) avem dreptul de a furniza datele dvs. personale (iar dvs. sunteți de acord cu o astfel de furnizare) conform principiului de minimizare numai unui număr limitat de persoane, și anume angajaților noștri, subcontractanților, funcționarilor, consilierilor, reprezentanților comerciali, furnizorilor sau persoanelor afiliate Societății și Furnizorilor de Servicii în măsura în care acest fapt este adecvat și obligatoriu în vederea atingerii scopului precizat în aceste Condiții, în special următoarelor persoane:

(ii) SAMEDAY SRL, Str. 11 Iunie nr. 14, sector 4, București, România

(v) Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin, D02X525, Irlanda

(vi) Google Ireland Limited, Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irlanda

(vii) TikTok Inc., Culver City, Bristol Pkwy 5800, Statele Unite ale Americii

 

Datele dvs. personale pot fi furnizate de asemenea: (i) în măsura cerută de dispozițiile de reglementare aplicabile în vigoare, (ii) în legătură cu orice procedură judiciară în curs de desfășurare sau viitoare sau (iii) în vederea demonstrării, aplicării sau apărării drepturilor noastre legitime (inclusiv furnizarea datelor dvs. personale terților în vederea prevenirii fraudelor și a minimizării riscurilor aferente plății).

 

Informații în temeiul cărora nu sunteți identificabil: Avem dreptul de a furniza Datele dvs. personale pe baza cărora nu puteți fi identificat (inclusiv datele anonime privind utilizarea Site-ului nostru și/sau a Serviciilor, link-urile/paginile de ieșire, adresele URL, tipurile de platforme, numărul de clicuri etc.) terților care sunt interesați de astfel de informații în vederea înțelegerii modurilor de beneficiere de anumite servicii.

 

Nu furnizăm Datele dvs. personale, în baza cărora este posibilă identificarea sau localizarea dvs., terților în vederea marketingului direct.

 

Avem dreptul de a permite anumitor terți publicarea de reclame și informații de marketing pe Site-ul nostru. Astfel de terți utilizează tehnologii care transmit direct în browser-ul dvs. oferte sau link-uri la oferte, care se afișează ulterior ca parte a paginii vizualizate. În acest caz terții obțin automat informația privind adresa dvs. IP. Pot utiliza și alte tehnologii (de exemplu, cookies, JavaScript sau web beacons) care măsoară eficiența reclamelor acestora și de asemenea personalizează conținutul reclamelor vizualizate de dvs. [Nu furnizăm] unor astfel de terți informații care le-ar permite să vizualizeze datele astfel obținute. Vă rugăm să luați act de faptul că în cazul în care agentul de publicitate va solicita publicarea reclamei unui anumit grup de clienți, iar dvs. veți reacționa la o astfel de reclamă, agentul sau serverul de publicitate poate concluziona că aparțineți grupului la care dorește să ajungă. Scopul acestor condiții este de a reglementa raportul dvs. cu orice terț care utilizează tehnologiile menționate mai sus. Pentru mai multe informații, vă rugăm să citiți termenii prelucrării datelor cu caracter personal de către astfel de agenți de publicitate.

          

TRANSMITEM DATELE DVS. PERSONALE ÎN ȚĂRI TERȚE?

Datele cu caracter personal pe care le colectăm pot fi stocate sau prelucrate în vreun alt mod și transmise în cadrul țărilor în care ne desfășurăm activitățile noastre de afaceri în vederea atingerii scopului de prelucrare reglementat în aceste Condiții. În același scop, pot fi transmise datele dvs. personale între statele membre ale Uniunii Europene sau ale Spațiului Economic European și țările care conform Comisiei Europene garantează nivelul de protecție a datelor cu caracter personal, după cum sunt publicate uneori de către Oficiul pentru protejarea datelor cu caracter personal pe site-ul:

http://www.dataprotection.ro/?page=Regulamentul_nr_679_2016

         

PE CE PERIOADĂ VOM PRELUCRA DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL?

Dacă legislația în vigoare nu prevede altfel, avem dreptul de a prelucra Datele dvs. cu caracter personal în forma care permite identificarea dvs. pe perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care au fost furnizate Datele personale (aceasta poate include perioada în care vizitați Site-ul nostru sau beneficiați de Serviciile noastre și/sau pe întreaga durată a procesului de prelucrare a Datelor cu caracter personal), dacă nu se prevede altfel, pe următoarea perioadă:

           A. Informații necesare pentru înregistrarea și accesarea Site-ului

Datele necesare pentru înregistrarea și accesarea Site-ului vor fi prelucrate din data înregistrării dvs. pe Site în termen de 30 de zile de la data anulării înregistrării. În această perioadă (30 de zile de la anularea înregistrării) vom prelucra datele în vederea încetării raportului contractual între dvs. și noi, care a fost creat prin înregistrarea dvs. pe Site, în vederea soluționării eventualelor sporuri care apar în acest context și în vederea protejării intereselor noastre legitime.

          B. Informații necesare pentru furnizarea serviciilor

Datele necesare furnizării Serviciilor vor fi prelucrate din data în care ați comandat Serviciul până la furnizarea demonstrabilă a acestuia (până la data în care vă vor fi livrate bunurile și va fi achitat prețul acestora).

          C. Informații colectate în scopuri de marketing

Datele colectate în scopuri de marketing vor fi prelucrate din data în care vă veți exprima acordul cu această prelucrare până la data (i) retragerii acordului dvs. sau (ii) anulării înregistrării pe Site.

          D. Informații colectate pe parcursul utilizării Site-ului nostru

Datele colectate în scopuri de marketing vor fi prelucrate din data în care vă veți exprima acordul cu această prelucrare până la data (i) retragerii acordului dvs. sau (ii) anulării înregistrării pe Site.

          E. Informații obținute la introducerea unui comentariu / a unei evaluări

Datele colectate în scopuri de marketing vor fi prelucrate din data în care vă veți exprima acordul cu această prelucrare până la data (i) retragerii acordului dvs. sau (ii) anulării înregistrării pe Site.

          F. Informații colectate pe parcursul comunicării cu noi

Datele obținute în timpul comunicării cu noi vor fi prelucrate din data obținerii acestora până la data soluționării solicitării dvs. rezultate din comunicarea prin e-mail.

 

Avem dreptul de a procesa datele dvs. personale și pe o perioadă mai lungă, în cazul în care acest fapt este necesar (i) în scopul îndeplinirii obligațiilor noastre legale, (ii) în scopul demonstrării, aplicării sau apărării drepturilor noastre legitime (inclusiv furnizarea informațiilor către terți pentru a preveni frauda și a minimiza riscurile aferente plății).

           

CUM VĂ PUTEȚI RETRAGE ACORDUL?

Acest Acord poate fi retras oricând pe baza deciziei proprii prin e-mail sau prin telefon, date pe care le găsiți aici: letstalk@smilenco.ro

              

CARE SUNT DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE DVS.?

Aveți dreptul la:

Accesarea Datele dvs. personale

În special, de a solicita informații despre: (I) scopul prelucrării Datelor personale, (ii) categoriile de prelucrare a Datelor personale, (iii) beneficiarii cărora le sunt furnizate Datele personale și (iv) stocarea Datelor dvs. personale.

       

Rectificarea Datelor dvs. personale

În cazul în care veți observa că prelucrăm Date personale care nu sunt corecte, vă rugăm să ne informați cu privire la acest fapt, iar noi vom rectifica aceste Date.

       

Ștergerea Datelor personale (Dreptul de a fi uitat)

Vom șterge Datele dvs. personale în cazul în care: (i) Datele personale nu mai sunt necesare în scopul în care au fost colectate, (ii) vă retrageți Acordul cu prelucrarea Datelor personale în condițiile specificate în aceste Condiții, (iii) veți contesta prelucrarea Datelor personale, (iv) am obținut Datele dvs. personale în mod ilegal, (v) avem obligația legală de a șterge Datele dvs. personale sau (vi) Datele personale au fost obținute în legătură cu oferta de servicii a societății informatice.

    

Restricționarea prelucrării Datelor personale

Aveți dreptul la restricționarea prelucrării Datelor dvs. personale în cazul în care: (i) contestați exactitatea Datelor personale în perioada de verificare a exactității acestora, (ii) prelucrarea Datelor dvs. personale este ilegală și solicitați ștergerea acestora în loc de a solicita restricționarea utilizării acestora, (iii) nu mai avem nevoie de Datele dvs. personale în scopul prelucrării acestora, dar dvs. aveți nevoie de ele în vederea revendicării dreptului legal sau (iv) contestați prelucrarea Datelor personale până la verificare, sau în cazul în care motivele noastre legitime prevalează asupra intereselor dvs. legitime.

    

Transferabilitatea Datelor dvs. personale

Aveți dreptul de a obține de la noi Datele personale prelucrate în format structurat utilizat în mod obișnuit și lizibil (electronic) în vederea transferării acestor Date personale către un alt operator.

    

Contestarea prelucrării Datelor personale

Aveți dreptul de a contesta prelucrarea Datelor personale în temeiul interesului legitim, al marketingului și al profilării asociate cu marketingul direct.

    

Sesizarea autorității de supraveghere

Dacă suspectați că drepturile aferente protejării Datelor dvs. personale au fost încălcate, aveți dreptul de a sesiza autoritatea de supraveghere.

        

PRACTICĂM PROCESUL DECIZIONAL AUTOMATIZAT ȘI CREAREA DE PROFILURI? CUM FUNCȚIONEAZĂ ACEST LUCRU?

La furnizarea Serviciilor noastre nu practicăm: (i) procesul decizional individual automatizat (colectăm Datele dvs. personale care sunt evaluate ulterior prin mijloace tehnice, fără intervenție umană. Ulterior, pe baza unei astfel de evaluări vă furnizăm în continuare Serviciile noastre) și (ii) crearea de profiluri (colectăm și evaluăm Datele dvs. personale, cât și datele privind comportamentul dvs. pe Site-ul nostru în vederea încadrării dvs. într-o anumită categorie de persoane și în vederea analizei ulterioare și prezicerii intereselor și comportamentului dvs. etc.).

                 

PRELUCRĂM DATELE PERSONALE ALE COPIILOR?

Considerăm că protecția vieții private a copiilor dvs. este foarte importantă. În acest scop nu colectăm cu bună știință datele personale ale persoanelor cu vârsta mai mică de 16 ani. Dacă aveți mai puțin de 16 ani, vă rugăm să nu ne trimiteți date personale, inclusiv numele dvs., adresa de domiciliu, nr. de telefon sau adresa de email. Persoanele sub vârsta de 16 ani nu au dreptul de a introduce pe Site Datele personale. Dacă constatăm că orice Dată personală pe care o prelucrăm face referire la o persoană cu vârsta sub 16 ani, fără să ne fi fost comunicat acordul reprezentantului legal al acestei persoane, o astfel de Dată personală va fi ștearsă fără întârziere.

        

CUM PROCESĂM OPERAȚIUNILE FINANCIARE?

Toate operațiunile financiare și tranzacțiile electronice efectuate pe Site-ul nostru sau în legătură cu Serviciile noastre, vor fi procesate prin intermediul furnizorului de servicii de plată online Global Payments, sucursală, Calea Victoriei, nr. 15, Sector 3, România. Condițiile prelucrării Datelor personale de către acești furnizori pot fi găsite aici: https://www.globalpaymentsinc.com/ro-ro/gdpr. Vom furniza Datele dvs. personale furnizorilor de servicii de plată online numai în măsura necesară prelucrării plăților efectuate prin intermediul Site-ului nostru, returnării unor astfel de plăți și soluționării reclamațiilor și întrebărilor referitoare la astfel de plăți și returnări.

         

CUM COLABORĂM CU SITE-URILE TERȚILOR?

Pe site-ul nostru veți găsi hyperlink-uri și detalii privind site-urile terților.

Nu controlăm și nu suntem responsabili pentru condițiile de prelucrare și pentru procedurile terților în domeniul protejării datelor personale.

        

AVEȚI ALTE ÎNTREBĂRI?

Dacă doriți să ne contactați în legătură cu prelucrarea Datelor personale sau cu aplicarea drepturilor prevăzute în aceste Condiții, vă rugăm să ne contactați prin e-mail pe: letstalk@smilenco.ro

           

CUM ACTUALIZĂM CONDIȚIILE NOASTRE DE PRELUCRARE A DATELOR PERSONALE?

Ne rezervăm dreptul de a modifica aceste Condiții. În cazul în care vom modifica Condițiile sau procesele, vom publica pe Site aceste modificări pentru a fi informați cu privire la datele pe care le colectăm, la modul de utilizare a acestora și la condițiile în care le furnizăm terților. Este important să revizuiți în mod regulat aceste Condiții pentru a vă asigura că sunteți informați cu privire la orice modificări.

 

CE FEL DE COOKIE-URI UTILIZĂM?

Fișierul Cookie este un fișier ce conține un identificator (un șir de litere și cifre), care este transmis serverelor într-un anumit browser, fiind salvat de browser-ul de pe dispozitivul mobil sau computer în vederea identificării dvs. (de obicei pe baza identificatorilor anonimi). Identificatorul este transmis ulterior înapoi la server întotdeauna când browser-ul solicită de la server afișarea site-ului în vederea identificării vizitei dvs. pe un anumit site, numărul de reclame la care ați reacționat, tipul de browser pe care-l utilizați și, de asemenea, cu scopul de a reține datele pe care le-ați introdus pe Site-ul nostru.

          

Utilizăm cookie-uri în vederea personalizării conținutului și a reclamelor care vi se afișează, pentru activarea utilizării funcțiilor rețelelor de socializare și pentru analiza traficului. Informațiile privind utilizarea Site-ului nostru sunt furnizate partenerilor noștri din domeniul rețelelor de socializare, publicității și analizei, care pot asocia aceste date cu alte informații furnizate de dvs. sau pe care le-au obținut în urma faptului că ați beneficiat de serviciile lor.

                 

Utilizăm cookie-uri pentru a ne adapta nevoilor dvs., astfel încât să vă distingem de alți utilizatori, pentru a împiedica afișarea reclamelor care nu vă interesează în browser-ul dvs. și pentru ca să nu fiți nevoiți să vă autentificați în mod repetat pe Site-ul nostru.

       

Utilizăm cookie-uri „permanente” sau „temporare”: cookie-urile permanente sunt stocate în browser-ul dvs. până la data expirării acestora, dacă nu le eliminați înainte de această dată; pe de altă parte, cookie-urile temporare expiră în momentul în care închideți browser-ul.

             

Utilizăm și cookie-urile terților: cookie-urile terților sunt cookie-uri setate de alte site-uri, nu de Site-ul nostru. De exemplu, butoanele rețelelor sociale „Îmi place” plasate pe site-ul acestora. Un astfel de buton poate descărca cookie-uri care pot fi citite de operatorii acestor rețele sociale. Scopul acestor cookie-uri ale terților este, de obicei, colectarea anumitor informații în vederea cercetării în domeniul comportamentului, demografiei și nu în ultimul rând în vederea practicării marketingului orientat. De obicei, cookie-urile nu conțin informații în baza cărora ați putea fi identificați, dar Datele dvs. personale stocate pot fi interconectate cu datele colectate și stocate din cookies.

         

Cookie-uri tehnice: le utilizăm pentru ca magazinul nostru online să funcționeze corect (de exemplu, pentru a vă crea un profil de utilizator, pentru autentificare și pentru a putea achiziționa bunuri și servicii). Fără acestea, magazinul nostru online nu ar putea funcționa.

         

Cookie-uri funcționale: sunt necesare pentru a nu fi nevoiți să vă autentificați în mod repetat și să vă setați preferințele (de exemplu, setarea limbii în care se va afișa magazinul online). În acest caz parola dvs. este întotdeauna criptată. Utilizarea acestor cookies nu este obligatorie, dar va facilita vizitarea magazinului nostru online.

         

Cookie-uri analitice: ne ajută să optimizăm magazinul nostru online (dvs. sunteți beneficiarul principal al acestui fapt.) Cookie-urile analitice pe Site-ul nostru sunt colectate cu ajutorul unui script al societății Google Inc., care ulterior anonimizează aceste date. În urma anonimizării, nu mai este vorba de Date personale, deoarece cookie-urile anonimizate nu pot fi asociate unui utilizator concret, respectiv unei persoane concrete. Noi lucrăm numai cu cookie-uri în format anonimizat. De aceea nu putem să aflăm din cookie-uri modul în care s-a comportat un anumit utilizator pe Site-ul nostru (paginile vizitate, bunurile vizualizate etc.).

Utilizăm informațiile din aceste cookie-uri și în scopuri de publicitate. Astfel pe baza acestor date vă putem afișa reclamele pe care le considerăm relevante pentru dvs. și pe alte site-uri.     

  

Vă rugăm să rețineți că blocarea și/sau ștergerea cookie-urilor are un efect negativ asupra capacității dumneavoastră de a utiliza Site-ul și/sau Serviciile.

Politica de garanție și retur

Suntem dedicați să îți asigurăm satisfacția deplină cu achizițiile tale de la Sonum. Dacă nu ești complet mulțumit de un produs achiziționat de pe site-ul nostru, îți oferim posibilitatea de a returna produsul în termen de 30 de zile de la primirea comenzii tale pentru a primi o rambursare integrală sau un înlocuitor. Pentru a solicita o returnare, te rugăm să ne contactezi și să ne oferi informații despre comanda ta. Te rugăm să reții că pentru a fi eligibil pentru returnare, produsul trebuie să fie neutilizat și în starea originală în care l-ai primit. Pentru mai multe detalii despre politica noastră de garanție și retur, te invităm să ne trimiți un mail la letstalk@sonum.ro

Termeni și condițoii

Termeni și Condiții Generale de utilizare a site-ului www.sonum.ro. Acest site web aparține companiei Sonair SRL

 

I. Dispoziții de bază

Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relațiile dintre părțile contractante ale contractului de vânzare, unde o parte este reprezentată de compania SONAIR SRL,  în calitate de vânzător (denumită în continuare „Vânzător”) și cealaltă parte, reprezentată de cumpărător, care poate fi și consumator (denumit în continuare „Cumpărător”). Mai multe informații despre Vânzător sunt disponibile pe site-ul www.sonum.ro

Cumpărătorul  poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoană juridică înființată și funcționând în conformitate cu legislația din România.

Consumatorul este o persoană fizică care are vârsta peste 16 ani care atunci când încheie și execută contractul de consum, nu acționează în sfera activității sale comerciale sau altei activități antreprenoriale. 

Relațiile juridice între Vânzător și Consumator, care nu sunt reglementate în mod expres de prezenții Termeni și condiții, sunt reglementate de dispozițiile relevante din lege, Codul civil, precum și reglementările subsecvente referitoare protecția drepturilor consumatorilor.

În sensul Termenilor și Condițiilor Generale, prin persoană juridică se înțelege entitatea juridică care este înființată și funcționează în conformitate cu prevederile legale aplicabile și care acționează în cadrul activității sale comerciale în conformitate și în limitele autorizațiilor și licențelor deținute. Dacă Cumpărătorul indică un număr de identificare (CUI/CIF) în comandă, atunci acesta este încunoștințat cu privire la faptul că și în cazul lui sunt valabile regulile prevăzute în Termenii și Condițiile Generale pentru persoane juridice.

Relațiile juridice dintre Vânzător și Cumpărător, persoană juridică, nereglementate în mod expres de acești Termeni și Condiții Generale sau în relațiile dintre Vânzător și Cumpărător, vor fi reglementate de dispozițiile legale relevante, și anume Codul Civil, cu modificările și completările ulterioare, precum și reglementările subsecvente. 

Prin plasarea unei comenzi, Cumpărătorul confirmă că a luat cunoștință prezenții Termeni și Condiții Generale, din care fac parte integrantă atât „Politica de garanție și retur”, cât și documentul „Livrare”, precum și condițiile serviciului comandat și/sau autorizația furnizată și că este de acord cu conținutul acestora, în versiunea valabilă și aplicabilă la momentul plasării comenzii.

Cumpărătorul este conștient de faptul că, prin achiziția de produse, care se află în oferta comercială a Vânzătorului, el nu dobândește niciun drept de a utiliza mărcile înregistrate, denumirile comerciale, siglele companiei sau brevetele Vânzătorului ori ale altor companii, cu excepția cazului în care a fost convenit altfel într-un caz concret printr-un contract specific.

 

II. Contractul de vânzare

1. Încheierea contractului de vânzare

Pentru Cumpărătorul persoană fizică, oferta/propunerea de a încheia un contract de vânzare este reprezentată de produsele oferite de Vânzător pe site, iar contractul de vânzare - se încheie ca urmare a plasării unei comenzi ferme de către Cumpărătorul persoană fizică și acceptarea comenzii de către Vânzător. Vânzătorul confirmă această acceptare fără întârziere Cumpărătorului printr-un e-mail informativ pe adresa de e-mail introdusă, această confirmare nu influențează încheierea contractului. Contractul rezultat (inclusiv prețul convenit) poate fi modificat sau anulat numai prin acordul părților sau din motive legale. În acest sens Cumpărătorul va trimite o solicitare pe adresa de e-mail letstalk@smilenco.ro. Pentru excepții de la această procedură, a se vedea punctul VI. Comanda.

Pentru Cumpărătorul persoană juridică, oferta de a încheia un contract de vânzare - este reprezentată de comanda fermă plasată de către Cumpărătorul persoană juridică, iar contractul de vânzare în sine se încheie la momentul trimiterii consimțământului obligatoriu al Vânzătorului către Cumpărătorul persoană juridică, referitor la această propunere. Vânzătorul nu răspunde pentru nicio eroare în transmiterea datelor. Contractul se încheie în limba română.

Contractul încheiat va fi arhivat de către Vânzător pentru o perioadă de cel puțin cinci ani de la încheierea acestuia, sau cel mult pentru perioada de timp prevăzută în legislația relevantă, în scopul îndeplinirii sale cu succes. Contractul nu este accesibil terțelor părți, care nu participă la încheierea și desfășurarea acestuia. Etapele încheierii contractului descrise în alineatele precedente din prezenții Termeni și Condiții Generale sunt prezentate în mod clar, urmând a fi respectate atât de către Cumpărătorii persoane fizice cât și de Cumpărătorii persoane juridice. 

Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și de a corecta comanda înainte de a o trimite. Acești Termeni și Condiții Generale sunt disponibili pe site-ul www.smilenco.ro de unde Cumpărătorul îi poate descărca și arhiva. 

Costul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru a plasa o comandă sunt la valoarea normală, depinzând de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de Cumpărător.

În cazul în care Cumpărătorul persoană fizică comandă servicii, atunci prin prezenta își exprimă acordul să fie furnizate înainte de expirarea termenului legal de retragere.

 

2. Livrarea obiectului achiziției

Prin contractul de vânzare, Vânzătorul se obligă să predea Cumpărătorului bunul, să furnizeze conținutul digital/licența, care face obiectul achiziției și să îi permită să dobândească dreptul de proprietate/licența asupra acestuia/acesteia, iar Cumpărătorul se obligă să preia bunul/conținutul digital și să plătească Vânzătorului prețul de achiziție.

Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunului și, prin urmare, Cumpărătorul devine proprietarul numai după plata integrală a prețului de achiziție. Această regulă se aplică și atunci când se achiziționează o licență sau un serviciu.

Vânzătorul are obligația de a înmâna bunul Cumpărătorului, împreună cu toate documentele referitoare la acesta. De la data înmânării bunului, Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunului/licenței în conformitate cu termenii stipulați în contract.

Vânzătorul îndeplinește obligația de a preda bunul Cumpărătorului, dacă îi permite să dispună de bunul respectiv, la locul executării și îl informează la timp. Obligația de predare a bunului se considera îndeplinită în momentul preluării acestuia de către Cumpărător în termenii și condițiile stabilite conform politicii de livrare, pe care cumpărătorul o acceptă prin acceptarea prezenților Termeni și Conditii Generale.  

În cazul în care Vânzătorul trebuie să trimită bunul:

  • pentru Cumpărătorul – persoană juridică: Vânzătorul va preda bunul primului transportator, în vederea efectuării transportului către Cumpărător și îi va permite Cumpărătorului să beneficieze de toate drepturile, inclusiv dreptul de proprietate, în baza contractului de transport încheiat cu transportatorul,
  • pentru Cumpărătorul – persoană fizică: Vânzătorul acordă dreptul de proprietate Cumpărătorului - persoană fizică, numai după ce transportatorul îi livrează bunul.

Vânzătorul va preda Cumpărătorului obiectul achiziției în cantitatea, calitatea și designul convenite.

În cazul în care nu este convenit modul în care trebuie să fie ambalat bunul, Vânzătorul trebuie să împacheteze bunul în mod obișnuit susceptibil, să asigure păstrarea și protejarea bunului. Dacă nu există un mod obișnuit de împachetare, atunci împachetarea se va realiza în modul necesar pentru păstrarea și protejarea bunului. În același mod, Vânzătorul va asigura bunul pentru transport.

În vederea reducerii la minimum a daunelor și a asigurării aprovizionării fără probleme, Vânzătorul își rezervă dreptul de a livra mărfurile către un Cumpărător, care într-o singură comandă și/sau într-o singură zi, a comandat mărfuri în valoare totală, care depășește 17000 LEI, inclusiv TVA, numai după plata integrală a prețului total de achiziție. Odată ce Cumpărătorul plătește prețul total de achiziție al mărfurilor cumpărate, Vânzătorul va efectua expedierea în conformitate cu cerințele Cumpărătorului prevăzute în comandă.

 

III. Securitatea și protecția informațiilor

Vânzătorul prin prezenta informează Cumpărătorul că, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, de abrogare a Directivei 95/46/CE (denumit în continuare „GDPR”), va prelucra datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de vânzare. 

Temeiul legal este reprezentat de articolul 6 alineatul (1) litera (b) GDPR - prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.

Cumpărătorul poate oricând să verifice și să modifice informațiile personale furnizate. De asemenea, după conectarea pe site-ul magazinului online, Cumpărătorul are posibilitatea să își anuleze înregistrarea/închidă contul prin accesarea secțiunii „Contul meu”.

Cumpărătorul poate, prin bifarea căsuței aferente, înainte de trimiterea comenzii, să își exprime consimțământul,  în sensul prevederilor GDPR, ca Vânzătorul să prelucreze și stocheze datele sale cu caracter personal, care sunt necesare Vânzătorului pentru a trimite informații despre produse noi, reduceri și promoții pentru mărfurile oferite și să le prelucreze în toate sistemele sale informaționale, legate de trimiterea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la mărfurile oferite.

Cumpărătorul își poate retrage oricând consimțământul acordat cu privire la primirea de informații despre produse noi, reduceri și promoții la mărfurile oferite. Ulterior retragerii consimțământului, Vânzătorul va asigura ștergerea imediată a datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului. Retragerea consimțământului pentru prelucrarea datelor cu caracter personal se face în scris prin trimiterea unei solicitări/e-mail pe următoarea adresa de email letstalk@smilenco.ro. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea prelucrării datelor dvs. personale efectuate pe baza consimțământului dvs. acordat înainte de retragerea acestuia.

Vânzătorul declară că toate datele personale sunt confidențiale și nu vor fi făcute publice, furnizate terților etc. cu excepția situațiilor legate de distribuție sau de plata mărfurilor comandate (notificarea numelui, numărului de cont și adresei de livrare). Vânzătorul va acționa astfel încât persoanei vizate să nu-i fie afectate drepturile, în special dreptul la păstrarea demnității umane și, de asemenea, să asigure protecția împotriva intervențiilor neautorizate în viața privată și personală a persoanei vizate. Datele cu caracter personal sunt colectate, prelucrate și stocate în conformitate cu legile aplicabile din România, în special cu GDPR. Cumpărătorul are dreptul de a accesa și de a rectifica datele sale personale (prin formularul de contact citat, inclusiv dreptul de a solicita explicații și eliminarea statutului neconform/eronat și a altor drepturi legale asupra acestor date).

Cumpărătorul, în baza unei cereri scrise gratuite are dreptul să se opună prelucrării continue a datelor cu caracter personal în conformitate cu prevederile GDPR, ca urmare a unei astfel de cereri Vânzătorul nu va mai prelucra datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care Vânzătorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

De asemenea, potrivit GDPR, Cumpărătorul are dreptul de a solicita ștergerea datelor personale situație în care Vânzătorul este obligat să șteargă datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate. Vânzătorul, prin prezenta, informează Cumpărătorul că, în conformitate cu prevederile GDPR, se presupune că datele personale ale Cumpărătorului vor fi furnizate și puse la dispoziția următoarelor terțe părți, respectiv cercul de beneficiari:

  • DELIVERY SOLUTIONS SA , cu sediul în București, Str. 11 Iunie nr. 14, sector 4, CUI RO23743772, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/7031/2008 .

În cadrul procedurii de reclamație, se solicită de la clienți următoarele informații: nume, prenume, adresă, număr de telefon, e-mail și semnătură sau semnătura digitală. Toate datele cu caracter personal obținute în acest mod sunt prelucrate exclusiv în scopul necesar soluționării reclamației și în conformitate cu GDPR.

Vânzătorul poate în continuare, în cazul exprimării acordului, să prelucreze așa-numitele „cookie-uri”, astfel încât să faciliteze furnizarea serviciilor societății informaționale, în conformitate cu prevederile directivei (UE) privind protecția datelor cu caracter personal în scopul „cookies” sau instrumentelor similare, și se asigură că utilizatorii cunosc informațiile care sunt stocate în echipamentul terminal. Utilizatorii au opțiunea de a refuza să fie stocate „cookie-urile” sau instrumentele similare, pe dispozitivele lor terminale, de ex. prin rularea funcționalității anonime de navigare în browser.

Pentru a preveni infracționalitatea și a reduce la minimum daunele, Vânzătorul își rezervă dreptul de a anula comenzile deja plasate în următoarele cazuri: plasarea și refuzarea a mai mult de două comenzi în sistemul de plată la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de către client, folosirea unui limbaj tendențios, încălcarea dreptului de proprietate intelectuală, etc. Acest drept poate fi exercitat în orice moment și nu este necesară notificarea Clientului în acest sens. În cazul problemelor legate de comandă, Cumpărătorul poate contacta Vânzătorul prin e-mail la letstalk@smilenco.ro

 

IV. Programul de funcționare

Comenzi prin internet sau prin personalul de vânzări:

Orar:

confirmarea automată a comenzii: Luni – Duminică: 00-24h

e-mail, telefon: Luni - Vineri: 08:00-20:00

 

În cazul căderii sistemului informațional sau al unei situații de forță majoră, Vânzătorul nu este obligat să răspundă pentru nerespectarea orelor de funcționare.

Clienții vor fi informați despre programul de funcționare aferent zilelor de sărbători legale pe www.smilenco.ro.

 

V. Prețuri

Toate prețurile sunt contractuale. Pe platforma web a magazinului online preţurile sunt întotdeauna actuale și valabile. Prețurile sunt finale și includ TVA, după caz, și orice alte taxe și comisioane pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru obținerea mărfurilor, acest lucru nu se referă la taxele de transport și alte taxe similare.

Prețurile promoționale sunt valabile până la epuizarea stocurilor cu menționarea numărului de bucăți a mărfurilor la promoție sau pentru o perioadă determinată de timp.

Prețul inițial înseamnă prețul produsului/serviciului/licenței la care Smilenco a oferit produsul/serviciul/licența în cauză fără a ține cont de totalul bonusurilor posibile, de campaniile de marketing pentru susținerea vânzărilor și a altor promoții de reduceri în cadrul magazinului online propriu.

 

VI. Comanda

Cumpărătorul primește mărfurile la prețul valabil în momentul comenzii. Cumpărătorul persoană fizică are posibilitatea de a cunoaște prețul total, inclusiv TVA și toate celelalte taxe (Taxă timbru verde etc.) înainte de efectuarea comenzii. Acest preț va fi menționat în comandă și în mesajul care confirmă primirea comenzii. Cumpărătorul persoană fizică are posibilitatea să afle cât timp este valabilă oferta sau prețul, înainte de a efectua comanda.

Puteți comanda în următoarele moduri:

  • prin intermediul magazinului online smilenco.ro

Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că pot exista cazuri în care comanda nu poate fi onorată sens în care nu se încheie niciun contract între Vânzător și Cumpărător, cu titlu de exemplu dacă Cumpărătorul comandă mărfurile la un preț publicat din greșeală, din cauza unei defecțiuni a sistemului informatic intern al Vânzătorului. Într-un astfel de caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre acest fapt și va avea dreptul să se retragă din contract.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a declara invalid contractul de vânzare în cazul în care datele cu caracter personal au fost utilizate în mod abuziv, cardul a fost utilizat în mod abuziv etc., sau din cauza intervenției unei autorități administrative sau judiciare, Cumpărătorul va fi informat despre o astfel de procedură.

Cumpărătorul ia la cunoștință că, în cazurile de mai sus contractul de vânzare nu se poate încheia în mod valabil.

Comanda va fi onorată Cumpărătorului la prețul valabil în momentul comenzii.

 

VII. Retragere din contract

Retragere din contract de către Cumpărătorul care este o persoană fizică

În conformitate cu prevederile legii privind protecția consumatorilor cu privire la vânzarea de mărfuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului Vânzătorului, cu modificările și completările anumitor legi, Cumpărătorul are dreptul de retragere din contractul încheiat în acest mod fără a preciza un motiv, în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor sau de la încheierea contractului pentru prestarea de servicii, caz în care este necesar ca în această perioadă să trimită Vânzătorului o scrisoare sau o notificare pe un alt suport durabil (e-mail) de retragere din contract. Cumpărătorul are acest drept chiar dacă mărfurile comandate prin internet au fost preluate personal la locul de livrare al Vânzătorului.

Pentru informații cu privire la adresa la care va trebui sa trimiteți formularul de retragere și produsele, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail letstalk@smilenco.ro

Cumpărătorul are dreptul în acest termen să despacheteze mărfurile/bunurile după preluare și să le testeze în același mod cum se obișnuiește într-un magazin clasic, în măsura necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor. Mărfurile/bunurile trebuie returnate de către Cumpărătorul persoană fizică, complet, cu documentație completă, nedeteriorate, curate, de preferință inclusiv cu ambalajul original, în starea și valoarea în care au fost preluate mărfurile. Cumpărătorul răspunde numai pentru diminuarea valorii mărfurilor, care rezultă din manipularea dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili caracteristicile și modul de funcționare al mărfurilor. Cumpărătorul persoană fizică nu răspunde pentru reducerea valorii mărfurilor dacă Vânzătorul nu a respectat obligația de informare privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță.

În cazul în care mărfurile sunt complete, inclusiv ambalajul original, intacte și nu prezintă semne de utilizare, Vânzătorul prelungește perioada menționată mai sus de 14 zile pentru returnarea mărfurilor/bunurilor, la 30 de zile calendaristice de la data primirii mărfurilor.

În conformitate cu legea menționată mai sus și luând în considerare natura sortimentului care se vinde, mărfurile/bunurile vândute în secțiunea NUTRIȚIE SPORTIVĂ și ALIMENTE SĂNĂTOASE nu pot fi returnate, dacă au fost despachetate, folosite sau prezintă semne de utilizare.

Banii pentru mărfurile/bunurile returnate vor fi returnați Cumpărătorului persoană fizică în cel mult 14 zile de la primirea notificării de retragere din contract.

Cu excepția cazului, în care retragerea este convenită în mod expres, consumatorul nu se poate retrage din contracte:

a) în cazul furnizării unui serviciu, dacă prestarea sa a fost începută cu consimțământul expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat că a fost instruit în mod corespunzător despre faptul că, prin exprimarea unui astfel de consimțământ, pierde dreptul de retragere din contract după furnizarea serviciului complet, și dacă serviciul a fost furnizat complet,

b) în cazul vânzării de bunuri sau prestării de servicii, al căror preț depinde de fluctuația prețurilor pe piața financiară, pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot apărea în perioada de retragere din contract,

c) în cazul vânzării mărfurilor realizate la cerințele specifice ale consumatorului, bunuri personalizate sau bunuri destinate special unui anume consumator,

d) în cazul vânzării de mărfuri, care se deteriorează rapid sau perisabile,

e) în cazul vânzării mărfurilor închise într-un ambalaj de protecție, care nu sunt adecvate să fie restituite din motive de sănătate sau igienă și a căror ambalaj de protecție a fost deteriorat,

f) în cazul vânzării mărfurilor, care prin natura lor pot fi amestecate inseparabil cu alte mărfuri după livrare,

g) în cazul vânzării băuturilor alcoolice, al căror preț a fost convenit la momentul încheierii contractului, a căror livrare poate fi făcută nu mai devreme de 30 de zile și al căror preț depinde de fluctuația prețurilor pe piață, pe care Vânzătorul nu le poate influența;

h) în cazul efectuării de reparații sau întreținere urgentă pe care consumatorul le-a solicitat în mod explicit Vânzătorului; acest lucru nu se aplică contractelor de prestări servicii și contractelor de vânzare a mărfurilor, altele decât piesele de schimb necesare reparației sau întreținerii, dacă acestea au fost încheiate în timpul vizitei Vânzătorului la consumator, iar consumatorul nu a comandat aceste servicii sau bunuri în avans,

i) în cazul vânzării de înregistrări audio, înregistrări video, înregistrări audio-vizuale, cărți sau programe software vândute în ambalaje de protecție dacă consumatorul a despachetat ambalajul,

j) în cazul vânzării de publicații periodice, cu excepția vânzărilor în baza unui abonament și vânzarea de cărți, care nu sunt furnizate în copertă de protecție,

k) în cazul furnizării serviciilor de cazare, în alt scop decât cazarea, transportul de mărfuri, închirierea de autoturisme, furnizarea de servicii de catering sau prestarea de servicii aferente activităților de agrement și în baza cărora Vânzătorul se obligă să furnizeze astfel de servicii la timpul convenit sau în termenul convenit,

l) în cazul furnizării de conținut electronic, în alt mod decât pe un material tangibil, dacă furnizarea acestuia a început cu acordul expres al consumatorului și consumatorul a declarat că a fost înștiințat în mod corespunzător că își pierde dreptul de retragere din contract prin exprimarea acestui consimțământ.

În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din contract în termenul menționat, pentru grăbirea soluționării retragerii recomandăm să livreze mărfurile pe adresa Vânzătorului împreună cu scrisoarea de însoțire, cu un eventual motiv de retragere (opțional), cu numărul documentului de achiziție și numărul de cont bancar cu mențiunea dacă suma va fi achitată în numerar sau dacă va fi cheltuită pentru următoarea achiziție.

Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, dacă se retrage din contract, va suporta costurile de returnare a mărfii către Vânzător și, dacă se retrage din contractul de la distanță, costul returnării mărfurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin poștă.

Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, dacă împreună cu mărfuri sunt furnizate și cadouri, acordul de donație dintre Vânzător și Cumpărător se încheie cu condiția ca, în cazul în care se exercită dreptul de retragere din contract al consumatorului, acordul de donație își pierde valabilitatea și Cumpărătorul este obligat să returneze împreună cu mărfurile și cadourile oferite împreună cu acestea. Dacă nu sunt returnate, aceste valori vor fi percepute ca o îmbogățire nedreaptă a Cumpărătorului.

Retragere din contract de către Cumpărătorul care este o persoană juridică

În cazul în care Cumpărătorul este o persoană juridică, i se poate oferi o retragere substitutivă din contractul de vânzare - cumpărare, în funcție de starea bunurilor returnate, de garanția pierdută și de prețul curent al mărfurilor returnate. Starea mărfii este evaluată de Vânzător. În cazul în care nu se convin condițiile acceptabile pentru ambele părți, mărfurile vor fi returnate pe cheltuiala Vânzătorului. Vânzătorul are dreptul să perceapă Cumpărătorului orice costuri suplimentare suportate.

În scopul protejării drepturilor Cumpărătorului, dacă Cumpărătorul este o persoană juridică și va solicita returnarea banilor plătiți în plus pentru factura rectificativă direct la magazin, suma aferentă va fi plătită numai persoanelor autorizate să acționeze în numele persoanei juridice în cauză, adică organului statutar sau unei persoane, care prezintă o procură certificată oficial.

 

Formularul de retragere din contract, numit Formular de Retur, poate fi descărcat de aici.

 

VIII.  Condiții de plată

Vânzătorul acceptă următoarele condiții de plată:

  1. plata în numerar de până la 5000 LEI în cazul persoanelor juridice și până la 10000 LEI în cazul persoanelor fizice la preluarea mărfurilor la punctul de ridicare,
  2. plata în avans prin transfer bancar,
  3. plata prin intermediul terminalului de plată atunci când mărfurile sunt preluate la punctul de preluare (cu cardul bancar),
  4. plata prin intermediul platformei bancare (online cu cardul),
  5. plata în numerar la livrare, până la 5000 LEI în cazul persoanelor juridice și până la 10000 LEI în cazul persoanelor fizice (numerarul este preluat de la client de către transportator),

Mărfurile rămân în proprietatea Vânzătorului până la plata integrală și preluare, iar riscul de deteriorare a bunurilor se transmite prin preluarea mărfurilor de către Cumpărător.

Informațiile de facturare ale Cumpărătorului nu pot fi modificate retroactiv după plasarea unei comenzi.

 

IX. Factura

Fiecare pachet conține, pe lângă mărfuri, și un aviz de însoțire. Avizul de însoțire nu servește ca document fiscal. Livrăm factura fiscală în format electronic în termen de 14 zile de la primirea plății. Factura este atașată în e-mail-ul prin care vă informăm că plata pentru mărfuri a fost primită.

 

X. Condiții de livrare

Preluare personală:

Mărfurile pot fi preluate doar de Cumpărător. Această persoană trebuie să fie identificată corespunzător prin prezentarea cărții de identitate sau a pașaportului valabil.

 

Trimitere prin serviciul de curierat - România:

Mărfurile pot fi trimise Cumpărătorului prin servicii de curierat. Modurile individuale de transport sunt oferite în funcție de disponibilitatea actuală a serviciilor individuale și luând în considerare capacitatea și aria de acoperire. În caz de forță majoră sau cădere a sistemului informațional, Smilenco nu răspunde pentru livrarea cu întârziere a mărfurilor. Prețul transportului se face pe baza listei de prețuri curente din ziua comenzii.

Cumpărătorul este obligat să verifice împreună cu transportatorul imediat starea expedierii (numărul de pachete, integritatea benzii cu sigla companiei, deteriorarea cutiei) conform notei de livrare anexate. Dacă se constată deteriorări ale expedierii, Cumpărătorul este obligat să întocmească o constatare împreună cu reprezentantul transportatorului cu privire la întinderea și natura prejudiciului. În baza acestei constatări, Cumpărătorul poate refuza ulterior să preia mărfurile livrate, care nu sunt conforme cu contractul de vânzare, să refuze preluarea mărfii cu defect sau să confirme livrarea mărfurilor cu defecte și, ulterior, să depună o reclamație privind defectele mărfurilor la Vânzător. În cazul în care Cumpărătorul constată deteriorări sau alte nereguli după primirea expedierii, acesta este obligat să contacteze imediat vânzătorul. În cazul în care nu face acest lucru, va avea dreptul la reclamarea defectului numai dacă poate dovedi că mărfurile aveau defect deja la momentul preluării lor.

O expediere incompletă sau deteriorată trebuie să fie semnalată imediat prin e-mail la letstalk@smilenco.ro, să întocmească raportul de daune cu transportatorul și să-l trimită fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau prin curier către Vânzător. Reclamațiile ulterioare pentru expediere incompletă sau de daune exterioare aduse expedierii nu îl privează pe Cumpărător de dreptul de a face reclamație.

 

XI. Condiții de garanție

Condițiile de garanție pentru mărfuri sunt reglementate de Politica de garanție și retur a Vânzătorului și de legislația în vigoare. Documentul de achiziție servește ca și certificat de garanție.

 

XII. Dispoziții finale

Conform legii privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, consumatorul are dreptul să contacteze Vânzătorul cu o cerere de remediere dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul i-a soluționat reclamația sau dacă consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile.

Consumatorul are dreptul să înainteze o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiului unei entități de soluționare alternativă a litigiilor, dacă Vânzătorul a respins cererea sau nu a răspuns la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii.

Linkul către secțiunea SAL (soluționarea alternativă a litigiilor) din cadrul paginii oficiale a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor prin intermediul căreia consumatorul poate înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor poate fi găsit aici, iar linkul către platforma SOL (soluționare online a litigiilor) a Comisiei Europene poate fi găsit aici.

Acești Termeni și Condiții Generale intră în vigoare și produc efecte începând cu data de 25.10.2023 și anulează formularea anterioară a Termenilor și Condițiilor Generale. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale fără o notificare prealabilă. Modificarea Termenilor și Condițiilor Generale nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea Termenilor și Condițiilor Generale, chiar dacă mărfurile nu au fost încă livrate.